PostNL Thuiswinkel Waarborg Nix 18
8.8 van 10 uit 7.554 beoordelingen!
Nix 18 Thuiswinkelwaarborg

Veel Gestelde Vragen

Wanneer wordt mijn wijn geleverd?

Wij hanteren 2 verschillende opties binnen ons assortiment, producten met de melding voor 16:00 besteld is vandaag verzonden. En producten die binnen 2 a 3 werkdagen verzonden kunnen worden. Dit spreekt voor zich echter kan het wel eens voorkomen dat er veel klanten tegelijk aan het bestellen zijn waardoor aantallen wijzigen, het is daarom altijd een beetje onder voorbehoud. Zodra uw pakket gereed staat voor verzending ontvangt u van ons per email de Track&Trace code. De Track&Trace zal diezelfde avond vanaf 22:00 het tijdsvlak vrijgeven hoe laat de bezorging de volgende werkdag zal plaats vinden.

Kan ik bestellen vanuit Belgie?

Ja u kunt bestellen vanuit Belgie en ook bij u laten afleveren. Wij leveren enkel in Belgie aan enkel particulieren, voor Belgie hebben wij een vergunning luid onder de naam: Afstandsverkopen-Veraccijnsd-Hulpkantoor Antwerpen D-Maco Customs Service Belgium Bv-Excise License FVA026-Tax-tbv Perfectewijn BV. Wij hanteren echter wel een extra accijns heffing voor mousserende wijnen van €1,00 per fles bij afleveringen in Belgie. Deze vind u terug op de factuur en worden automatisch toegevoegd aan bestellingen met mousserende wijnen.

Wat doet de vervoerder als ik niet thuis ben bij bezorging?

PostNL levert het pakket uit volgens de ontvangen track and trace code, mocht u niet thuis zijn op het moment van levering dan levert Postnl het pakket bezorgd bij een afhaalpunt, zodat u het hier kunt afhalen. Hier blijft het dan 7 dagen voor u liggen, Let op haal het pakket binnen 7 dagen op anders wordt het retour gestuurd. Mocht u het pakket niet hebben afgehaald binnen de 7 dagen wordt het pakket retour gestuurd naar ons en worden er extra kosten in rekening gebracht voor het opnieuw verzenden van het pakket.

Hoe zoek ik mijn favoriete Wijn?

U kunt in de zoek module op allerlei manieren zoeken naar de gewenste wijn. U kunt zoeken op wijnsoort, wijn land, druivensoort of wijnhuis. Door al deze of slechts enkele opties in de zoek module te combineren kunt u zeer gericht zoeken naar uw wensen. Om specifiek naar een wijn te zoeken kunt u ook de zoekbalk gebruiken.
Hierin kunt u de gewenste wijn of een deel hiervan invoeren. Onze website laat dan alle gerelateerde producten aan u zien. Mocht u ondersteuning wensen bij het zoeken, dan staan onze medewerkers bij de klantenservice u uiteraard graag te woord.

Hoe bestel ik?

Bij elk product staat een dropdown menu waarmee u vervolgens het gewenste aantal flessen kunt aanvinken. Let op bij producten met de aktie 11+1 Gratis, vink dan altijd de optie 11+1 gratis aan! En klik vervolgens op bestel, zo komen de flessen in het winkel mandje te staan. Nu kunt er voor kiezen om verder te winkelen of om de bestelling definitief te maken. Binnen het winkelmandje bestaat de mogelijkheid om uw bestelling nog aan te passen, dit doet u via de knop bijwerken. Is uw bestelling compleet dan kunt u deze definitief maken d.m.v. in te loggen met uw account of om u aan te melden als nieuwe klant. Het aanmaken van een account is niet noodzakelijk of verplicht. Let op u kunt alleen inloggen met uw account als u daar de vorige maal voor heeft gekozen. Bent u nieuwe klant dan vult u alle gegevens in en klikt u vervolgens op "verder met betalen". In de volgende stap geeft u aan hoe u de bestelling wenst te ontvangen, dat kan zijn alleen huisadres, PostNL afhaal locatie of eventueel afhalen in de winkel. Hierna komt u in de laatste stap van het bestel proces, controleer uw bestelling op fouten en vink aan (na het doorlezen hiervan) akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden en klik vervolgens op ga naar de kassa. U kunt in deze laatste stap van het bestel proces ook een opmerking maken en eventuele waardebon invullen. Vervolgens wordt u door verwezen naar de de kassa van Adyen, hier kunt u uw bestelling betalen via de diverse betaal opties.

Hoe krijg ik een Waardebon van PerfecteWijn.nl

Wij geven alleen op persoonlijke titel waardebonnen uit. U kunt geen waardebon vinden op onze of andere websites. Wij trachten er naar om altijd een zeer scherpe prijs aan te bieden op alle wijnen!

Wie is PerfecteWijn.nl

PerfecteWijn is een geheel zelfstandig opererende organisatie, opgericht in 2005. Ons motto is om wijnen te leveren voor een scherpe prijs. Onze prijzen kunnen daarom vele malen lager zijn dan elders, dit komt mede omdat PerfecteWijn.nl zeer groot inkoopt en hiermee voordeel behaald. Dit Voordeel geven wij graag terug aan u als wijnliefhebber.

Wat als mijn bestelling kapot gaat of vermist?

Wij verzenden al onze pakketten met de hoogste prioriteit en verzekering. Schade die voortvloeit tijdens de verzending claimen wij bij PostNL. U bent dus altijd gegarandeerd dat de bestelling heel en netjes wordt bezorgd. Mocht u schade ontdekken aan uw pakket stuur dan zo snel als mogelijk foto's en een e-mail naar onze klantenservice zodat wij dit direct kunnen oppakken.

Moet ik een account aanmaken?

Nee het is niet noodzakelijk om een account aan te maken op onze website. Het is wel handig, want bij uw volgende bestelling hoeft u dan niet alle naw gegevens in te vullen.

Wijn kopen en veilig betalen

Bij PerfecteWijn.nl staan we voor veiligheid, zowel bij het bezoeken als bij het afreken van uw bestelling. Alle informatie wordt in een beveiligde omgeving opgeslagen. Dit kunt u herkennen aan uw URL balk met het slotje.

Prijzen

Al onze getoonde prijzen zijn incl 21% Btw, u ontvangt bij levering een btw factuur.

Jaar / Oogstjaar

De aangegeven jaartallen op de website zijn altijd onder voorbehoud, wij trachten er naar om altijd het beschikbare oogstjaar te vermelden. Mocht het oogstjaar niet meer beschikbaar zijn dan ontvangt u direct het opvolgende oogstjaar mits dat deze niet afwijken in prijs en kwaliteit. Mocht u echter alleen een bepaald oogstjaar wensen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice of u kunt een e-mail sturen naar verkoop@perfectewijn.nl. Dan kunnen wij nakijken of er nog genoeg flessen zijn om u te helpen. Elke dag vind er een wijziging / mutatie plaats van de oogstjaren, hierdoor kan het oogstjaar ten aller tijden afwijken. Mocht u na het ontvangen van de wijn deze niet wensen te houden dan mag u deze uiteraard aan ons retour sturen.

Kurkklacht?

U heeft een smaak klacht over een aangekochte fles wijn. Dit is natuurlijk altijd vervelend. Om ervoor te zorgen dat deze klacht goed beoordeeld kan worden, mag u de fles aan ons retour zenden. Voor deze retour zending zijn een aantal dingen erg belangrijk. In het geval van een smaakklacht dient u dit schriftelijk per email aan ons te melden. Dit kan naar info@perfectewijn.nl. Wij zullen u dan een retour label toezenden waardoor u de fles kosteloos bij een PostNL locatie kunt aanbieden. Voor deze retour zending mag de fles niet ouder dan 2 maanden geleden zijn aangekocht. En de fles mag niet langer dan 7 dagen geopend zijn. Daarnaast dient de desbetreffende fles nog voor 3/4 vol te zijn. Lege flessen kunnen wij helaas niet meer beoordelen en mogen dan ook niet geretourneerd worden op basis van deze smaakklachtregeling. Bij de retour zending van de fles is het belangrijk om uw naam en het factuurnummer van uw bestelling te benoemen. Zodra wij de fles retour hebben zullen wij deze ter beoordeling aan de importeur overdragen. Tevens zullen wij middels een tegoedbon de fles aan u vergoeden mits de smaakklacht gegrond is. De smaakklachtregeling niets af doet aan de wettelijke rechten van de consument.

Hoe kan ik een order annuleren?

Als u uw bestelorder wenst te annuleren, nadat u deze op onze site reeds heeft bevestigd, stuurt u ons dan een e-mail met deze annuleringsopdracht. Mocht uw pakket al zijn aangeboden bij één van onze vervoerders dan worden er wel retour kosten in rekening gebracht per pakket.

Hoeveel kost het transport en hoe wordt het verpakt?

Transportkosten zijn Maximaal € 9,99 euro per bestelling in Nederland. Bij bestellingen boven de 100 euro (minus alle kortingen) is het transport gratis met PostNL. Klik hier voor onze bezorgkosten pagina.

Met grote zorg wordt uw bestelling gereed gemaakt om verzonden te worden, dit gebeurd door gebruik van speciale verzenddozen. Deze dozen zijn speciaal ontwikkeld om de schade tijdens transport te minimaliseren. Wij verpakken t/m maximaal 12 flessen in 1 doos dit om onze service van Gratis Bezorging vanaf €100 te blijven waarborgen. Wij betalen namelijk per zending die wij aanbieden bij PostNl hierdoor zijn te genoodzaakt om dozen van maximaal 12 flessen te gebruiken. Mocht u liever wensen dat wij uw order verzenden in kleiner dozen dan zijn we genoodzaakt om per pakket €9,99 aan u door te berekenen. Echter dient u dit altijd wel even van te voren aan ons door te geven.

Afhaalpunt PostNL

Niet altijd thuis? Dan kunt er voor kiezen bij PostNL om de levering te laten plaats vinden bij een afhaalpunt. Een afhaalpunt kan zijn bijvoorbeeld een Albert Heijn, Gamma of een andere locatie bij u in de buurt. Je haalt je bestelling dan op wanneer het jou uitkomt. In de track and tracé code kun je zien wanneer je bestelling klaar ligt bij het afhaalpunt. Je kunt die dan ophalen met een geldig legitimatiebewijs. Je pakket wordt 7 dagen bewaard voor jou.

Korting op Grotere Aantallen?

Wij van PerfecteWijn.nl trachten er na om een zo scherp mogelijke prijs aan te bieden op al onze wijnen. Wij kunnen vanaf 60 flessen per soort u een scherpe offerte doen toe komen. Offertes worden alleen per mail behandeld, wenst u een offerte te ontvangen dan kunt u een mail sturen naar info@perfectewijn.nl

Help

Onze Consumentenservice doet er alles aan om uw vraag binnen 24 uur te beantwoorden per e-mail, of u kunt altijd bellen met onze klantenservice.
PerfecteWijn.nl Top 3

Speciaal geselecteerd voor de echte wijnliefhebber

Barasasso Appassite

  • Italie - 2023
  • Montepulciano, Primitivo, Sangiovese

9,95

Per fles: € 9,95

Butter & Wood Chardonnay Grande Reserve

  • Frankrijk - 2022
  • Chardonnay

9,95

Per fles: € 9,95

10,49

Per fles: € 10,49